پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:40 - 1402/01/19

تولید خبر و محتوی با ارزش بدون بستر انتشار کم فایده است؛

نخستین جستجو گر و خبرخوان جامع قرآن کریم راه اندازی می شود/تولید خبر و محتوی با ارزش بدون بستر انتشار کم فایده است

کارگر آنلاین | تیمورپور رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی قرآن را قدم اول دانست و گفت: البته این اقدام کافی نیست و بنا داریم تا نمایشگاه قرآن سال آینده نخستین خبرخوان قرآنی کشور را راه‌اندازی کنیم که هم به عنوان یک مرجع خبری برای مخاطبین تبدیل شویم و به طور تخصصی اخبار رسانه‌های قرآنی را با ترافیک بالا در فضای وب بازنشر شود و به بازتاب اخبار قرآنی در سطح جهان کمک بیشتری شود . 

به گزارش کارگر آنلاین ، بهزاد تیمورپور مدیر دپارتمان اقتصاد رسانه و پژوهشگر مدیریت رسانه و فرهنگ در مراسم رونمایی از سایت بنیاد قرآن در سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت : تنها راه نجات بشر در عصر حاضر، بازگشت بشریت به محضر قرآن و اهل بیت(ع) است.

  • وی با بیان اینکه برای ترویج معارف قرآن نیاز به زیرساخت داریم، گفت: بهترین زیرساخت برای این امر، فضای رسانه و فضای مجازی است.
  • تیمورپور تأکید کرد: رسانه آنقدر در عصر حاضر مهم است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب می‌تواند جای جلاد و شهید را عوض کند.
  • وی ادامه داد: امروز در حوزه رسانه ما الان زیاد نیاز به تولید خبر نداریم بلکه بیشتر نیاز به تولید محتوا داریم. رسانه و پایگاه اطلاع‌رسانی موفق آن رسانه‌ای است که بتواند در جامعه مرجعیت خبری و نقش هدایتی خود را پیدا کند.
  • تیمورپور گفت : تداوم ارتباط با مخاطبین در فضای وب مخصوصا در بخش آموزش های قرآنی یک امر واجب است و باید از طریق افزایش رسانه های موثر به اقدامات بیشتری روی آورد .

تیمورپور رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی قرآن را قدم اول دانست و گفت: البته این اقدام کافی نیست و بنا داریم تا نمایشگاه قرآن سال آینده نخستین خبرخوان قرآنی کشور را راه‌اندازی کنیم که هم به عنوان یک مرجع خبری برای مخاطبین تبدیل شویم و به طور تخصصی اخبار رسانه‌های قرآنی را با ترافیک بالا در فضای وب بازنشر شود و به بازتاب اخبار قرآنی در سطح جهان کمک بیشتری شود . 

پایان خبر/232322

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین